Koçtaş, Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliğiyle ???????düzenlenen Brandverse Awards 2025’te, Social Brands Data Analitiği Mükafatları Mesken Geliştirme kategorisinde Altın Ödül’ün sahibi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, Deloitte Türkiye tarafından yürütülen araştırma kapsamında, 51 binden fazla marka toplumsal medya hesabı SocialBrands Toplumsal Medya Marka Endeksi üzerinden analitik formüllerle değerlendirildi. Düzenlenen merasimde Koçtaş ismine mükafatı Marka İrtibatı takımı aldı.
Koçtaş, 1 Nisan 2024-1 Nisan 2025 periyodunu kapsayan, takipçi sayısı ve artışı, içerik üretim sıklığı ve cinsleri, toplam etkileşim hacmi, kullanıcıların içeriklere verdiği yansıların niteliği üzere birçok ayrıntılı metriğin tahlil edildiği araştırma sonucunda mesken geliştirme kategorisinde önder oldu.
Youtube hesabında 1 milyon abone hududunu aşan Koçtaş, dijital bağlantıdaki muvaffakiyetini mükafatla ortaya koymuş oldu.
Veri odaklı içerik üretimi, dönemlik kampanya entegrasyonları ve müşteri gereksinimlerine nazaran şekillenen içerik serileri, markanın Koçtaş Youtube ve Instagram hesaplarında yıl boyunca sürdürdüğü dijital bağlantı çalışmalarındaki muvaffakiyetinde değerli rol oynadı.
Koçtaş, yeni fikir ve projelerle dijital irtibatta bölümdeki liderliğini sürdürmeyi hedefliyor.
More Stories
20 Haziran Cuma yarın İstanbul’da hava durumu nasıl olacak, kar yağışı var mı?
A Ulusal Voleybol Ekibi, Kanada’yı 3-0 Geçerek Namağlup Devam Ediyor
İstanbul Arnavutköy’de Lojistik Deposunda Yangın